piątek, 5 sierpnia 2016

Koraliki w natarciu

Koraliki nie odpuszczają :) Mimo upałów szyje- koralikuję nadal - to jest już uzależnienie. Moje posty cały czas są hurtowe i chyba już tak zostanie. Dziś chcę pokazać dwie ozdoby do włosów - spinkę i wsuwkę oraz broszkę i komplet kolczyki, wisiorek oraz bransoletka - ale jej nie pokarzę, bo jest tak nie fotogeniczna, że straciłam do niej cierpliwość.

Spinka powstała poprzez połączenie elementu filigranowego do którego dołączyłam oplecioną koralikami TOHO masę perłową, całość przyszyta i przyklejona do bazy spinki.
 Baza wsuwki, zawierała już element filigranowy, na który został doszyty czerwony jadeit opleciony koralikami TOHO.
Broszka powstała podobnie jak spinka i wsuwka

Komplet biżuterii, powstał z kryształków rivoli, które zostały oplecione koralikami TOHO w dwóch kolorach oraz z koralikami Fire Polish.


Pozdrawiam ciepło, albo nie - Pozdrawiam chłodno :)

7 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo mi się podoba, pieknie prace:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twój zapała do pracy mimo niekorzystnej pogody, a wszystko jest prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się wsuwka oraz komplet. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne drobiazgi kobiece ;) broszki i spinki uwielbiam i tak pięknie oprawione... pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne, pełne uroku i klasy ozdoby - no i oczywiście wykonanie również się liczy, a to jest perfekcyjne! podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastyczne ozdoby, napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń