piątek, 4 marca 2016

Maleństwa

Mam nadzieję, że u Was pogoda lepsza. U mnie zimno, dziwna mgła i cały czas coś siąpi z nieba, w pracy nie mogłam się dziś odnaleźć i najchętniej to poszłabym spać. Ale  nie ma tak dobrze, trzeba było się ogarnąć i pracować na najwyższych obrotach, bo na dzieci taka pogoda działa wprost przeciwnie niż na dorosłych :)
Wracając do tematu, pokażę kolejne kolczyki- sztyfciki maleństwa. Maja około 3cm x 1,5 cm, dziś dominuje kolor bordo ze złotem :)



Pozdrawiam, trzymajcie się cieplutko :*

6 komentarzy:

  1. Ojejku !Są prześliczne! Urocze te maleństwa, ja uwielbiam swoje nowe kolczyki od Ciebie Kochana :) U mnie niestety pogoda bardzo podobnie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie maleństwa w bardzo wyrazistym kolorze, cudo

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe maleństwa w cudnych kolorkach:) Pogodę mam podobną, choć wczoraj na chwilę pojawiło się słońce...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie kolorów. Nigdy nie wpadłabym, że będą do siebie pasować. Super

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają pięknie,są pełne ciepłego blasku,skojarzyły mi się z rozżarzonymi węgielkami :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe kolczyki :) Małe, ale bardzo szykowne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń