piątek, 12 lutego 2016

Kryształki

To już połowa lutego, a tu taka cisza, żadnych nowych postów, do Was też słabo zaglądałam, a wszystko to poprzez choróbsko, które niestety zadomowiło się u nas w domu. Ale już wracamy do żywych i można zacząć normalnie funkcjonować. W między czasie powstały kolczyki z granatowym kryształkiem w dwóch wersjach kolorystycznych- ze złotem i srebrem.





Kto jeszcze nie wziął udziału w moim candy to zapraszam. Można się jeszcze zapisywać przez najbliższe 2 dni. Szczegóły znajdziecie TU 


 

9 komentarzy:

  1. Śliczne Kolczyki Kochaniutka ! Błękit to jeden z moich ulubionych kolorów <3 p.s dostałaś ojego maila ?? Buziaczki i miłgo weekendu

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne - ze srebrem mi się bardziej podobają zawsze, chociaż ma sobie wolę nosić złoto :) ale te niebieskości mi lepiej pasują właśnie ze srebrem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, chociaż ja bardziej zawsze do srebra. Ale niebieskości piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podobają mi się takie wyplatane kolczyki :) Są piękne, w cudownym kolorze, pełne klasy i elegancji. Gratuluję precyzji wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności:)Piękne i eleganckie kolczyki - i w formie i kolorystyce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne , ja wolę srebrne , ale i jedne i drugie zachwycają :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń